Home tiles

راهنمای انتخاب و خرید سرامیک بین کابینتی |‌ 1403

سرامیک بین کابینتی

راهنمای انتخاب و خرید سرامیک بین کابینتی |‌ 1403

فضای بین کابینتی یکی از فضا های مهم در آشپزخانه هستند که تاثیر زیادی در زیبایی آشپزخانه دارند. معمولا برای پوشش این فضا از سرامیک استفاده می شود.برای انتخاب سرامیک بین کابینتی بهتر است رنگ کابینت ها را مد نظر قرار بدهید. شما می توانید با استفاده از تناسب رنگی مناسب، فضای زیباتری را ایجاد کنید.

سرامیک های پرسلان بهترین نوع متریال برای فضای بین کابینتی هستند. سرامیک های پرسلان با توجه به جذب کمتر و همچنین مقاومت بالایی که دارند نقش مهمی را ایفا می کنند. معمولا نظافت آنها آسان تر و در برابر نظافت با مواد اسیدی مقاوم تر هستند. با توجه به اینکه فاصله ی فضای بین کابینت طبق استاندارد 60 سانتی متر می باشد، از سرامیک هایی با عرض 60 سانتی متر و یا 30 سانتی متر بیشتر استفاده می شود.

راهنمای خرید سرامیک بین کابینتی

سرامیک هایی که دارای رنگ طلایی و یا پخت سوم هستند در برابر نظافت با مواد اسیدی مقاومت کمتری دارند و بعد از مدت کوتاهی جذابیت خود را از دست می دهند.برای اینکه در نظافت سرامیک ها به زحمت کمتری بیفتید از سایز هایی استفاده مکنید که بندخور کمتری داشته باشند. به طور مثال سرامیک های 120*60 یا اسلب ها بهترین موارد برای این کار هستند.امروزه در آشپزخانه ها از سرامیک های اسلب به جای صفحه تاپس و یا حتی ساخت جزیره ها استفاده می شود.

حتی شما می توانید صفحه ی تاپس خود را با سرامیک بین کابینتی خود ست کنید.برای این کار باید از اسلب ها استفاده کنید. اسلب ها در بدنه های متفاوت و با ضخامت های متفاوت تولید می شوند. بهترین نوع بدنه و ضخامت سرامیک های اسلب با ضخامت 12 میلی متر و با بدنه های کالربادی هستند. برای اینکه با بدنه های کالربادی بیشتر آشنا شوید با بگویم این نوع بدنه ها با رنگ لعاب سرامیک رنگ یکسان دارد و در صورت پریدگی لعاب سرامیک تفاوت رنگی ایجاد نمی شود. این نوع سرامیک ها با توجه به ضخامت و مقاومت فشاری ای که دارند در برابر ضربه، نظافت و همچنین حرارت مقاومت بالایی دارد.

 

سرامیک بین کابینتی

مقایسه سرامیک با مواد دیگر برای پوشش بین کابینت‌های آشپزخانه

-یکی از مزایای بارز سرامیک، مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت است. آشپزخانه یکی از مناطقی است که در آن با تماس با آب و حرارت مواجه می‌شود. سرامیک با توجه به خاصیت ضد آب و مقاومت در برابر حرارت، می‌تواند به طور موثری از آسیب‌های ناشی از رطوبت و حرارت جلوگیری کند.

علاوه بر این، سرامیک به راحتی قابل تمیز کردن است. با توجه به اینکه آشپزخانه یکی از مناطق پرکاربرد در خانه است و ممکن است با روغن، غذا و لکه‌های دیگر آلوده شود، مهم است که سطح پوشش بین کابینت آشپزخانه به راحتی قابل تمیز کردن باشد. سرامیک با خاصیت ضد لکه و ضد روغن، این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی لکه‌ها را پاک کنید و سطح را درخشان نگه دارید.

سرامیک همچنین دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی است که به شما امکان می‌دهد آشپزخانه خود را به سبک دلخواه خود طراحی کنید. از طرح‌های ساده و کلاسیک تا طرح‌های مدرن و هنری، سرامیک می‌تواند به آشپزخانه شما زیبایی و شخصیت ببخشد.

راهنمای انتخاب سرامیک بین کابینتی

به علاوه، سرامیک دارای عمر طولانی است. با توجه به مقاومت بالای سرامیک در برابر ضربه و خراش، می‌توانید از آن برای سال‌ها استفاده کنید بدون اینکه نیاز به تعویض داشته باشید. این ویژگی مهم به شما اطمینان می‌دهد که سرامیک یک انتخاب پایدار و اقتصادی برای پوشش بین کابینت آشپزخانه است.

به طور خلاصه، سرامیک با مزایایی مانند مقاومت در برابر حرارت و رطوبت، قابلیت تمیز کردن آسان، طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، عمر طولانی و خواص غیر سمی، یک انتخاب عالی برای پوشش بین کابینت آشپزخانه است. با استفاده از سرامیک، می‌توانید آشپزخانه‌ای زیبا، مقاوم و کارآمد داشته باشید.

شما میتوانید هرگونه مشکل و یا سوالی که در رابطه با سرامیک بین کابینتی و یا موارد مرتبط داشتید با ما تماس بگیرید : 09132574088

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *