سرامیک مشکی واحد های تجاری و مسکونی

سرامیک مشکی واحد های تجاری و مسکونی

Z

سرامیک مشکی درکف ساختمان

سرامیک مشکی مات کف برای کف ساختمان می تواند یکی از گزینه هایی باشد که شما می توانید با آن کف ساختمان اداری و تجاری خود را تزئین کنید. سرامیک 60 در 120 مشکی کف و سرامیک 60 در 60 مشکی راک برای کفپوش کردن کف ساختمان بهترین گزینه ای است که می توانید به آن بیندیشید. سرامیک مشکی دیوار و کف آشپزخانه، محل شما را کوچک نشان خواهند داد. رنگ مشکی را بهتر است آخرین گزینه ای باشد که به آن فکر می کنید. سرامیک مشکی سافت وود برای منازل و اماکن تجاری و اداری می تواند گزینه ای باشد که می تواند برای کف پوش کردن محل خود از آن استفاده کنید. سرامیک مشکی کف استیو یکی از  جدیدترین محصولاتی است که می توانید به وسیله آن محل خود را رویایی و جذاب تزئین کنید.

انتخاب سرامیک مشکی بین کابینتی

سرامیک مشکی روشن بین کابینتی می تواند آشپزخانه شما را بزرگ تر نشان دهد. سرامیک مشکی براق دیوار می تواند با سرامیک مشکی روشن بین کابینتی ترکیب شده و فضای شما را زیبا و جذاب نشان دهد. البته رنگ سرامیک بین کابینتی را بهتر است با رنگ کابینت ست کنید تا محل شما جذاب تر نشان داده شود. رنگ سرامیک بین کابینتی را با سرامیک مشکی تیره بدنه کابینت هماهنگ کنید تا جذاب تر به نظر برسد. 

راهنمای انتخاب سرویس بین کابینتی

WhatsApp Image 2020 08 18 at 05.55.59 1024x1024 - سرامیک مشكي واحد های تجاری و مسکونی

کدامیک را انتخاب کنیم: سرامیک مشکی براق یا مات

سرامیک براق بازتابنده است و از نور بسیار خوبی برخوردار است و خانه را لوکس تر نشان می دهد. اگر در خانه فرش و موکت زیادی وجود ندارد ، بهتر است از این نوع کفپوش ها استفاده کنید تا جلوه زیبایی تری به دکوراسیون منزل خود بدهید. اما اگر به دنبال فضایی با وقار و مجلل هستید و از طرف دیگر فضای براق را دوست ندارید ، سرامیک مات بهترین انتخاب شماست. سرامیک مشکی روشن راه پله در بزرگ به نمایش گذاشتن محل تاثیر بسیار زیادی دارد.

سرامیک مشکی براق

سرامیک براق بازتابنده است و از نور بسیار خوبی برخوردار است و خانه را لوکس تر نشان می دهد. اگر در خانه فرش و موکت زیادی وجود ندارد ، بهتر است از این نوع کفپوش ها استفاده کنید تا جلوه زیبایی تری به دکوراسیون منزل خود بدهید. اما باید بدانید که سرامیک براق نیز به راحتی خاک و لکه را نشان می دهد. می توان گفت که استفاده از سرامیک های براق در طراحی یک خانه کوچک به دلیل بازتاب می تواند فضاهای کوچکتر را باز کند و چشم را فریب دهد تا اتاق های کوچک بزرگتر از آنچه که در حال حاضر هستند به نظر برسد.

همانطور که از نام سرامیک پیداست ، این سرامیک ها از نمود و انعکاس نور بسیار خوبی برخوردار هستند و اگر از آنها در فضاهای بزرگ استفاده کنید باعث احساس فضای بازتری می شود. از طرف دیگر ، اگر به دنبال فضایی لوکس و پر زرق و برق هستید ، این سرامیک ها بهترین گزینه برای شما هستند. این سرامیک ها برای زمانی که می خواهید از فرش استفاده کنید تا تمرکز خود را بر روی بیننده قرار دهید ، کاربرد زیادی دارند ، بنابراین می توانید به خانه خود نور مناسب دهید.

لکه و کثیفی در سرامیک های مشکی خیلی زود مشخص می شود و تمیزی و نظافت آن ها نسبت به محصول مات در اولویت بوده و لازم است که در مدت های زمان های کوتاه به انجام برسد. نکته بعدی که باید در مورد این سرامیک ها به خاطر بسپارید این است که به دلیل پرداخت و سنباده زدن ممکن است کمی لغزنده باشد.

WhatsApp Image 2020 08 18 at 05.56.11 1024x1024 - سرامیک مشكي واحد های تجاری و مسکونی

سرامیک مشکی مات

اگر به دنبال فضایی با وقار و لوکس هستید و از طرف دیگر فضاهای براق را دوست ندارید ، سرامیک مات بهترین انتخاب شماست. رنگ های سفید ، سیاه و خاکستری را دوست دارید و از طرف دیگر ، شما از زرق و برق و نور راضی نیستید و طرفدار کف سرامیک مات هستید.

 سرامیک های مات کثیفی را پنهان می کنند و می توان گفت تحمل بالاتری در برابر لک شدن دارند و بنابراین تمیزتر می شوند. اما حتی در سرامیک های مات ، هر چقدر براق تر هستند ، به راحتی کثیفی نشان می دهد ، اما شاید این ذهن شما را به سمت استفاده از سرامیک های مات تیره سوق دهد ، این باعث می شود فضای خانه شما نیز کمی تاریک شود. راه حل این مشکل استفاده از رنگ هایی با لحن و روشنایی متوسط ​​است. به طور کلی ، اگر فضای مورد نظر شما برای سرامیک زیاد است ، می توانید با استفاده از کمی رنگ تیره ، فضای باز را کنترل کنید و اگر فضای شما بسته است ، برای بهتر نشان دادن فضا ، تنها راه استفاده از رنگ های روشن است.

سازگاری سرامیک مشکی با سایر رنگ ها

همیشه ترکیب رنگ ها، هیجان ایجاد می کند و شما زمانی که بخواهید با رنگ مشکی ترکیبی را ایجاد کنید، به طور یقین، می توانید محل خود را جذاب تر نشان دهید.

ترکیب رنگ مشکی و خاکستری تیره

این چنین ترکیبی، فضای شما را غنی و جذاب نشان می دهد. در صورتی که از رنگ های دیگری مثل سفید و سبز استفاده کنید، جذابیت محل شما چند برابر خواهد شد.

ترکیب رنگ مشکی و رنگ چوب

رنگ چوب یکی از دوست داشتنی ترین رنگ هایی است که باعث می شود فضای شما آن چنان جذاب باشد که دوست ندارید آن محل را ترک کنید. 

ترکیب مشکی و با رنگ نقره و طلا

این چنین ترکیبی، فضای شما را کلاسیک نشان می دهد. شما می توانید با اکسسوری هایی این چنین فضایی را ایجاد  کنید.

ترکیب مشکی و قرمز

این چنین ترکیبی، فضای شما را به گونه ای نشان می دهد که اکثر اشیای قرمز رنگ بیش تر جلب توجه خواهند کرد.

ترکیب سیاه و سفید

ترکیبی کلاسیک است که از دوران قدیم همچنان استفاده می شود.

ترکیب رنگ مشکی و آبی فیروزه ای

یکی از ترکیب های جذابی است که شما می توانید برای شادتر کردن فضای خود از آن استفاده کنید.

ترکیب رنگ مشکی و سبز

گاهی اوقات این چنین ترکیبی را در طبیعت مشاهده می کنیم. البته اماکن هایی مثل کافی شاپ می توانند از این ترکیب استفاده کنند.

ترکیب رنگ مشکی و زرد

رنگ زرد همیشه یکی از رنگ های مهم و پایه ای است که در ترکیب با سایر رنگ ها می تواند تفاوت های بزرگی را در محل ایجاد کند.

دیوار - سرامیک مشكي واحد های تجاری و مسکونی
سرامیک-دیوار

جذابیت حمام و سرویس بهداشتی با سرامیک مشکی

سرامیک مشکی سرویس بهداشتی و حمام در ترکیب با رنگ سفید یا قرمز زیباتر خواهد بود. رنگ ها در مدت زمان استحمام ما تاثیر به سزایی دارند و اگر فضای شادی را ایجاد کنیم، مدت زمان استحمام هم کمی بیش تر خواهد بود. در صورت تمایل جهت مشاهده طرح ها صفحه اینستاگرام هوم تایلز را دنبال کنید .

استفاده از سرامیک مشکی در صفحه روی کابینت

رویه کابینت مانند سرامیک های بین کابینتی یکی از عناصر تاثیرگذار در ایجاد جذابیت در آشپزخانه است. هر چقدر که رویه کابینت جذاب تر باشد به همان اندازه کدبانوی خانه، غذاهای لذیذتری را برای شما آماده خواهد کرد.

سرامیک 1024x704 - سرامیک مشكي واحد های تجاری و مسکونی
کانترتاپ سرامیک

طراحی جزیره و کانترتاپ آشپزخانه با سرامیک مشکی

سرامیک مشکی پولیش برند راک سرامیک وسرامیک پرسلان مشکی برای طراحی جزیره و کانترتاپ آشپزخانه بهترین گزینه هستند. سرامیک های براق در ایجاد جذابیت می تواند نقش موثری داشته باشند.

نتیجه گیری

سرامیک مشکی یکی از محصولات برند راک سرامیک است که شما می توانید به واسطه آن، آشپزخانه یا سالن، زیبا و جذابی را داشته باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *