سرامیک قهوه ای برای واحد های تجاری و مسکونی

سرامیک قهوه ای برای واحد های تجاری و مسکونی

Z
راک سرامیک

سرامیک قهوه ای برای واحد های تجاری و مسکونی

سرامیک قهوه ای

مات گزینه مناسبی برای کف ساختمان های تجاری و مسکونی می باشىد. سرامیک قهوه ای یکی از محبوب ترین متریال هایی است در اکثر اماکن تجاری و مسکونی از آن استفاده می شود. رنگ های سنگین و موقر برای اماکن تجاری و اداری کاملا مناسب است.

استفاده از سرامیک قهوه ای درکف ساختمان

سرامیک قهوه ای برای کف ساختمان مناسب است. این رنگ برای کف و دیوار ساختمان های تجاری و مسکونی مناسب بوده و می توان این چنین گفت که رنگ موقری است. بسیاری از دکوراتیوها هنگام طرح و نقشه کف ساختمان به عوامل بسیاری توجه می کنند تا محصول کار آن ها عالی و بی نقص باشد. میزان نور ، دما، رنگ ها، میزان رطوبت در انتخاب سرامیک کف موثر هستند. با توجه به این قانون می توان همین روش را برای کف سایر بخش های ساختمان مانند سرویس بهداشتی، حمام و کف آشپزخانه هم استفاده کرد. رنگ ها در بزرگ و کوچک نشان دادن محیط نقش بسزایی دارند. رنگ های تیره برای اماکنی مناسب هستند که امورات تجاری و اداری انجام می شود. کف سالن های کنفرانس و سالن اجتماعات ادارات و شرکت های بزرگ را می توان با سرامیک 60 در 120 قهوه ای کف تزئین کرد که برای این چنین محیط هایی هم این نوع کف پوش می تواند بهترین گزینه پیشنهادی باشد. سرامیک 60 در 60 قهوه ای راک را می توانید برای کف پوش کردن کف  سالن اجتماعات استفاده کنید.  

WhatsApp Image 2020 05 12 at 23.38.52 - سرامیک قهوه ای برای واحد های تجاری و مسکونی
سرویس بهداشتی | راک سرامیک
COLORBROWN 1024x155 - سرامیک قهوه ای برای واحد های تجاری و مسکونی

انتخاب سرامیک قهوه ای بین کابینتی

شما می توانید از رنگ قهوه ای دیوار و کف آشپزخانه به خصوص برای آشپزخانه های صنعتی استفاده کنید. سرامیک قهوه ای روشن بین کابینتی، محل را روشن تر و بازتر نشان می دهد. برای این که فضای بین کابینت ها خالی باقی نماند می توانیم از این نوع سرامیک استفاده کنیم. کابینت ها در دکوراسیون آشپزخانه تاثیر بسیار زیادی دارند و به همین دلیل می توان از رنگ قهوه ایبراق دیوار استفاده کرد. کاربری شما از محیط هم در انتخاب تناژ رنگ سرامیک ها تاثیر به سزایی دارد. نیازی به یادآوری نیست که در اماکنی با کاربری شاد و مفرح می توان از سرامیک هایی با رنگ های روشن استفاده کرد. قهوه ای تیره برای بدنه کابینت مناسب سالن های اجتماعات است. 

کدامیک را انتخاب کنیم: قهوه ای براق یا مات

این که کدام یک را برای محل خود استفاده می کنید به کاربری و اهداف شما بستگی دارد. سرامیک قهوه ای سرویس بهداشتی و حمام را می توانید روشن انتخاب کنید. رنگ قهوه ایروشن راه پله می تواند فضای راه پله را بازتر و بزرگ تر نشان دهد. در بسیاری از کشورها، رنگ انتخابی برای واحدهای مسکونی و تجاری، تیره است.

سرامیک راک - سرامیک قهوه ای برای واحد های تجاری و مسکونی

سازگاری سرامیک قهوه ای با سایر رنگ ها

شما با ترکیب های رنگی می توانید محیط جذاب و زیبایی را خلق کنید. این ترکیب ها می تواند بدین قرار باشد.

کرم و قهوه ای

این چنین ترکیبی می تواند فضای منزل شما را خاص و رویایی نشان دهد. در این ترکیب می توانید مبلمان کرمی را انتخاب کنید تا این چنین فضایی را ایجاد کنید.  

سفید و قهوه ای

این ترکیب، آرامش را القاء می کند و بیننده هر کدام از رنگ ها را جدا از هم می بیند. این چنین ترکیبی بیش تر در طراحی های کلاسیک به چشم می خورد.

مسی و قهوه ای

ترکیب قهوه ای و مسی تا حدی مثل هم هستند. شما با این ترکیب، می توانید محیط خود را بزرگ و جذاب تر نشان دهید.

قهوه ای سوخته و قهوه ای

 زمانی که دو تناژ رنگی مشابه کنار هم قرار می گیرند، تشخیص هر کدام از رنگ ها قدری دشوار می شود. این ترکیب ، منش بزرگوارانه ای را تلقین می کند.

مشکی و قهوه ای

این چنین ترکیبی چندان توصیه نمی شود بخاطر این که فضای محل شما را تیره و تار نشان می دهد. با وارد کردن رنگ های روشن و خنثی می تواند فضای لوکسی را ایجاد کنید.

جذابیت حمام و سرویس بهداشتی با سرامیک قهوه ای

سرویس های بهداشتی و حمام با رنگ قهوه ای سافت وود زیباتر به نظر خواهد رسید. اگر می خواهید که کف حمام را با این رنگ بپوشانید در این صورت کابینت های حمام را قرمز انتخاب کنید.

سرامیک قهوه ای کف و دیوارهای حمام، را کلاسیک و بزرگ منش نشان خواهد داد

استفاده از اسلب رنگ قهوه ای در صفحه روی کابینت

رنگ قهوه ای برای صفحه روی کابینت می تواند در آشپزخانه شما تفاوت ایجاد کند. ترکیب های رنگی قرمز، آبی و زرد باعث خواهد شد تا از اوقات خود در آشپزخانه لذت ببرید.

طراحی جزیره و کانترتاپ آشپزخانه با اسلب قهوه ای

با اسلب های رنگ قهوه ای پولیش برند راک سرامیک می توانید طرح جزیره و کانترتاپ متفاوتی را ایجاد کنید.  سرامیک پرسلان قهوه ای نیز در جذابیت و تفاوت آفرینی محیط شما می تواند تاثیرگذار باشد.  

w5 1024x768 - سرامیک قهوه ای برای واحد های تجاری و مسکونی
سرامیک قهوه ای کانترتاپ

نتیجه گیری

رنگ قهوه ای ، رنگ موقر و کلاسیکی است که امروزه با آن می توانید محیط کار و منزل خود را زیبا بیارایید. برای قراردادن این المان معماری در هر بخش منزل را در ابتدا تاثیر آن را محاسبه کنید و سپس تفاوت بیافرینید.

هوم تایلز را در آپارات دنبال کنید !!!

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *