بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

انتخاب صحیح رنگ سرامیک کف ساختمان یکی از نکات مهم و تعیین کننده برای بزرگ یا کوچک نشان دادن محیط است. در واقع برای سالن های پذیرایی که متراژ پایینی دارند بهتر است از رنگ های روشن استفاده کرد، اما در صورتی که پذیرایی نسبتا بزرگ باشد می توان با خیالی آسوده از هر رنگی حتی رنگ های تیره نیز استفاده کرد. رنگی که برای سرامیک کف پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد از مهمترین فاکتورها برای طراحی داخلی است از این جهت طراحان با علمی که در این باره دارند می توانند مشاور خوبی برای انتخاب رنگ مناسب باشند. همانطور که می دانید طیف رنگی انواع سرامیک بسیار زیاد است و هر فرد متناسب با سلیقه و فضای پذیرایی خود می تواند رنگ مد نظر خود را تهیه کند. رنگ سرامیک کف پذیرایی باید با دکوراسیون خانه تناسب خاصی داشته باشد و به راحتی با هر چیدمانی مچ شود. مدل سرامیک کف پذیرایی با طرح های جدید را می توانید در فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک هوم تایلز مشاهده نمایید.

best color ceramic floor living room 3

محبوب ترین رنگ های مورد استفاده برای سرامیک کف پذیرایی

از جمله رنگ های ممحبوب و پرطرفدار برای کاشی و سرامیک از جمله سرامیک کف پذیرایی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قهوه ای: امروزه استفاده از رنگ های قهوه ای برای کف پذیرایی بسیار رایج است اغلب این گونه سرامیک ها را طرح پارکت می نامند زیرا به دلیل نوع طراحی و رنگی که دارند بسیار به پارکت شبیه هستند. انتخاب بیشتر این سبک سرامیک دلایلی چون الهام گرفتن از دل طبیعت دارد که طرحی نوستالژیک به فضای پذیرایی می دهد همچنین به دلیل خنثی بودن می توان آن را با انواع وسایل و دکوراسیون ها ست کرد.
  • سفید: رنگ های سفید، کرم و نخودی از دیگر رنگ های پر طرفداری هستند که اغلب افراد برای کف پذیرایی از آن ها استفاده می کنند. سفید یکی از پرکاربردترین رنگ ها است که برای اکثر فضاها قابل استفاده بوه و زیبایی منحصر به فردی به فضای پذیرایی نیز می دهد.
  • طوسی: رنگ طوسی نیز طرفداران بسیاری دارد. این رنگ جلوه ای شیک و لاکچری دارد و در صورت کثیف شدن، کثیفی خیلی به چشم نمی آید.

محبوب ترین رنگ های مورد استفاده برای سرامیک کف پذیرایی  

چه رنگ سرامیکی برای کف پذیرایی مناسب تر است

صنعت سرامیک سازی در ایران حرف بسیاری برای گفتن دارد که طرح های زیبا و مختلفی را در انواع رنگ به بازار عرضه می کند. در پاسخ به سوال سرامیک کف چه رنگی خوبه؟ باید گفت هر طرح سرامیک در دو تناژ تیره و روشن تولید می شود که انتخاب آن کاملا سلیقه ای بوده و هر فرد با توجه به متراژ پذیرایی، نوع دکوراسیون آن و … می تواند رنگ مورد نظر خود را خریداری کند. سرامیک ها با رنگ روشن می توانند نور پذیرایی را منعکس کنند، همین امر کمک می کند فضا بزرگتر به چشم بیاید. علاوه بر استفاده از رنگ روشن در فضاهای کوچک، بهتر است از سرامیک براق به جای سرامیک مات استفاده شود تا انعکاس نور بالاتر رفته و نور کاملا در پذیرایی پخش شود. برای اطلاع از قیمت انواع کاشی و سرامیک می توانید به هوم تایلز مراجعه کنید. در فروشگاه اینترنتی هوم تایلز کاشی و سرامیک از برندهای معتبر با قیمت مناسب، موجود می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *