اسلب سرامیک ( سرامیک سایز بزرگ )چه کاربردهایی دارد ؟, Home tiles

اسلب سرامیک ( سرامیک سایز بزرگ )چه کاربردهایی دارد ؟

Z

اسلب سرامیک

در برخی از مواقع برای پوشش دادن سطح از سنگ ها و اسلب سرامیک ( سرامیک سایز بزرگ ) استفاده می شود که علاوه بر زیبایی و جذابیت منحصر بفرد، کیفیت بالایی را نیز به همراه خواهد داشت.

اسلب سرامیک از انواع سرامیک هایی می باشد که با ابعاد بزرگ توجه بسیاری از افراد را به سمت خود معطوف داشته است.

این نوع از سرامیک ها مزایای برجسته ای خواهند داشت که کاربران با توجه به این مزایا اقدام به استفاده از آنها می نمایند. برخی از طراحان دکوراسیون با ایده های ناب و خارق العاده ، اقدام به استفاده از این محصولات منحصر بفرد خواهند نمود. از این رو در بسیاری از موارد شاهد دکورهای خیره کننده ای خواهیم بود. موارد استفاده از اسلب سرامیک بسیار گسترده خواهد بود که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت :

photo 2018 06 14 15 08 27 - اسلب سرامیک ( سرامیک سایز بزرگ )چه کاربردهایی دارد ؟

موارد استفاده از اسلب سرامیک با توجه به ویژگی آنها :

استفاده در سرویس بهداشتی :

استفاده از انواع سرامیک ها برای سرویس بهداشتی با شرایط خاصی امکان پذیر خواهد بود. این سرامیک ها باید شرایط خاصی را در بر داشته باشند. از جمله این شرایط جذب صفر آب خواهد بود. اسلب پرسلان با برخورداری از کیفیت بسیار بالا و همچنین جذب صفر آب می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای این مکان ها باشد. این نوع از سرامیک ها به دلیل برخورداری از ابعاد بزرگ ، درزهای کمتری را نیز در بر خواهند داشت. عدم وجود درز در برخی از موارد بسیاری ایده آل و قابل توجه می باشد. از موارد قابل توجه دیگر در اسلب سرامیک شستشوی ایده آل آن خواهد بود.

از سایزهایی که در این فضا استفاده می شود اسلب سرامیک 120در240 می باشد.

این نوع از سرامیک ها بسیار ساده تمیز خواهند شد و نیاز به استفاده از شوینده های بسیار قوی برای پاکسازی درز ها و سطح سرامیک ، نخواهد بود. اختلاف دما بر روی این نوع از محصولات هرگز موثر نخواهد بود.

در بسیاری از موارد افراد اقدام به ساخت سنگ روشویی با اسلب سرامیک خواهند نمود. استفاده از سرامیک سایز بزرگ بر روی روشویی سرویس بهداشتی می تواند فضایی جذاب و خیره کننده را به ارمغان آورد. همچنین امروزه با توجه به خصوصیات برجسته در این محصولات استفاده از آنها در حمام نیز بسیار رواج یافته است.از این رو بسیاری از انبوه سازان اقدام به ثبت سفارش ساخت این محصول از راک سرامیک خواهند نمود.

12240pooster 1024x366 - اسلب سرامیک ( سرامیک سایز بزرگ )چه کاربردهایی دارد ؟
اسلب سرامیکی 120ىر240

ساخت کانتر تاپ با اسلب سرامیک :

در طراحی های دکوراسیون آشپزخانه ، یکی از موارد مطرح و بسیار مهم ، کانتر تاپ می باشد. استفاده از محصولات برجسته و ایده آل برای کانترتاپ جذابیت بی نظیری را در آشپزخانه رقم خواهد زد. با توجه به گسترش علم و تکنولوژی و همچنین خصوصیات منحصر بفرد در این محصولات ،استفاده از اسلب سرامیک کانتر تاپ بسیار ایده آل و قابل توجه خواهد بود. این محصولات دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و همچنین به سادگی قابل تمیز شدن می باشند. به راحتی آسیب نخواهند دید و از ماندگاری بلند مدتی برخوردار خواهند بود. با توجه به این مزایا استفاده از آنها بسیار مطلوب و مناسب می باشد. اکثر افراد با در نظر گرفتن این ویژگی های خاص اقدام به استفاده از این محصولات به عنوان کانتر تاپ خواهند نمود.

برند زیگما تولید کننده اسلب سرامیک اسلب سرامیک پرسلان 100در300 سانتی متر را برای تولید کانترتاپ و جزیره پیشنهاد می کند .

سرامیک100در300 1024x366 - اسلب سرامیک ( سرامیک سایز بزرگ )چه کاربردهایی دارد ؟
اسلب سرامیک 100ىر300

ابعاد بزرگ این سرامیک ها ، یکدست بودن سطح کانتر تاپ را برای شما به ارمغان می آورد. مقاومت بسیار بالای این سرامیک ها سبب می شود که آنها در برابر گرما و سرمای زیاد آسیب نبینند. فضای آشپزخانه در مواجه با برخی از لک ها و چربی ها خواهد بود. این محصولات از جمله محصولات برجسته ای می باشند که هرگز لکه و چربی را به خود جذب ننموده و به راحتی قابل پاکسازی می باشند. بسیاری از انبوه سازان و متخصصان در زمینه ی طراحی داخلی بنا ، سفارش ساخت صفحه روی کابینت با اسلب سرامیک را ثبت خواهند نمود.

photo 2018 06 14 15 08 32 - اسلب سرامیک ( سرامیک سایز بزرگ )چه کاربردهایی دارد ؟

ساخت نما با اسلب سرامیک :

یکی دیگر از کاربردهای جذاب و خیره کننده سرامیک سایز بزرگ ، استفاده از آنها در نمای برخی از مکانها و یا ساختمان ها خواهد بود. این محصولات با در برداشتن مقاومت چشمگیر و فوق العاده می توانند از بنای ساختمان در برابر عوامل جوی محافظت نمایند. تغییر دما، سرما و گرما بر روی این سرامیک ها بی تاثیر خواهد بود. همچنین کیفیت در این محصولات به نحوی می باشد که آبی را به خود جذب نخواهند نمود. از این جهت در بارندگی ها می توانند محافظ خوبی برای نمای ساختمان باشند.

این نوع از محصولات به دلیل برخورداری از ابعاد بزرگ که اغلب اسلب 120*240 و یا اسلب 100*300 خواهند بود، می توانند نمای یک دست و مطلوبی را به همراه داشته باشند. زیبایی های خیره کننده ، مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت ، شستشوی ایده آل و مناسب ، کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا ، مقاومت در برابر برخی از مواد شیمیایی و مواردی از این قبیل سبب جلب توجه بسیاری از انبوه سازان و کاربران برای خرید اسلب سرامیک شده است. افراد می توانند از طریق سایت راک سرامیک برای سفارشات عمده و جزئی خود اقدام نمایند.

راهنمایی برای خرید اسلب پرسلان :

زمانی که افراد اقدام به خرید محصولی می نمایند، باید تحقیقات مناسبی را در زمینه ی محصول مورد نظر انجام دهند. در خصوص خرید اسلب سرامیک می توان از واحدهای تولیدی که اقدام به تهیه و پخش اسلب سرامیک می نمایند، اطلاعات جامعی را جمع آوری نمود. واحد تولیدی راک سرامیک به عنوان بهترین تولید کننده کاشی ها و سرامیک ها از جمله اسلب سرامیک می باشد. در این واحد تولیدی مشاوران متخصصی نهادینه شده اند که می توانند راهکارهای ایده آلی را برای شما بیان نمایند.

از این طریق شما می توانید خرید هوشمندانه ای را در کنار قیمت مناسب و ایده آل تجربه کنید. استفاده از سرامیک های سایز بزرگ با در نظر گرفتن ایده های ناب طراحان دکوراسیون ، می تواند فضایی دلنشین و لاکچری را به همراه داشته باشد. برخی از افراد از این محصولات علاوه بر موارد یاد شده ، به عنوان سرامیک کف ، سرامیک دیوار و موارد دیگر نیز استفاده خواهند نمود. تولید این نوع از سرامیک ها در کارخانه راک سرامیک با تکیه به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا صورت خواهد پذیرفت.

photo 2018 06 14 15 07 09 1024x1024 - اسلب سرامیک ( سرامیک سایز بزرگ )چه کاربردهایی دارد ؟

هوم تایلز را در اینستاگرام دنبال کنید

c2 - اسلب سرامیک ( سرامیک سایز بزرگ )چه کاربردهایی دارد ؟
c3 - اسلب سرامیک ( سرامیک سایز بزرگ )چه کاربردهایی دارد ؟
سرامیک 60*120
C4 - اسلب سرامیک ( سرامیک سایز بزرگ )چه کاربردهایی دارد ؟
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *